lovely bieber /خاطرات یه بیلبر ایرانی

همه چی از بیبر-اینجا هیچ خبر جدیدیا دانلود فیلم و آهنگی نیست-فقط می نویسم*

چرا دوستش دارم؟

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ق.ظ

این سوالیه که من همیشه از خودم می پرسم

دلم میخواد یکی برام بگه

چرا هرروز بهش فک می کنم

چرا اینقد فکرم درگیرشه

چرا؟

کسی نیست که جوابی براش داشته باشه؟

خــــــــــــــدا

عکس خیلی قشنگ از جاستین بیبر

  • مرسانا جعفری

نظرات  (۱)

سلام این که جوا بش معلومه چون بالاخونتواجاره دادی؟
پاسخ:
شاید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فقط برای بیبر

آخرین مطالب