lovely bieber /خاطرات یه بیلبر ایرانی

همه چی از بیبر-اینجا هیچ خبر جدیدیا دانلود فیلم و آهنگی نیست-فقط می نویسم*

اون موقع...

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ب.ظ

اون موقع که من طرفدارش شدم ...

هنوز اول خط بود

خیلی بچه بود

همه می گفتن مثل دخترا می خونه

چه می دونم شبیه دخترا موهاشو درست می کنه

و از این حرفا

من همیشه ازش طرفدارای می کردم

تا رسید به این جا

این جایی که شد پادشاه پاپ

هیچ وقت فراموش نمی کنم اون وقتایی رو که دزدکی از تلوزیون آهنگاشو می دیدم

همیشه طرفدارشم

اینو روزی هزار بار به خودم می گم

نمی بخشم اونایی رو که به جی بی توهین کردند

هیچ وقت

جاستین تا بزرگسالی

 

  • مرسانا جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فقط برای بیبر

آخرین مطالب